Управління взаємовідносинами з клієнтами в будівельній компанії Якщо ви хочете істотно підвищити попит на свої товари і при цьому у вас немає бажання збільшувати штат, ми можемо запропонувати вам один дуже ефективний спосіб, як це зробити без істотних витрат.

Найпростіше скористатися системою ProCrm. Клієнтська база ProCrm дасть вам можливість не просто накопичувати дані по клієнтам, але і проводити аналіз на основі цих даних. Це допоможе визначити найбільш прибуткові напрямки ведення бізнесу. Унікальна система управління допоможе легко і швидко зупинити відтік клієнтів, причому, зупинити назавжди. Можна сказати, що ProCrm являє собою щось на зразок бізнес зброї, без якого не перемогти у війні за покупців і замовників.

Ця база даних здатна увібрати в себе величезний масив інформації про клієнтів. Причому, ми тут говоримо про потенційних клієнтів. Використовуючи ProCrm можна буде легко і просто створювати щось на зразок відділів з сегментів і секторів, де можна з великою точністю визначати найбільш підходящих потенційних клієнтів. Застосовуючи базу prospect.az можна не виходячи з офісу вести непомітний контроль за активністю, що проявляється компаніями або фізичними особами до яких є робочий інтерес. Важливо зауважити, що база даних легко інтегрується, завдяки чому її можна використовувати спільно з іншими програмами та системами.

Так наприклад, вона непогано інтегрується з контактним центром, наявність якого дає можливість зв'язку як з існуючими, так і з потенційними замовниками та покупцями. До речі сказати, в системі ProCrm можна інформувати замовників і в індивідуальному, так і в груповому порядку, що, звичайно ж, дуже зручно. Сам процес інформування дуже гнучкий, можна всього в кілька кліків створити адресну рядок і повідомити будь-якого абонента, наявного в базі даних. Повідомляти можна про що завгодно, наприклад, про яких акціях і про багато іншого.

Робота з клієнтами завдяки системі ProCrm істотно спрощується, в тому числі і за рахунок накопичення інформації про взаємодію з покупцями і замовниками. Мова йде про зустрічі, укладених договорах обсягах посадом, вартості товарів, проданих клієнтам і про багато іншого. У системі також є модуль, що відповідає за реєстрацію договорів, що він полегшує контроль за веденням договорів. Не можна не відзначити важливість цієї складової системи управління ProCrm. Ну і, звичайно ж, не можна не згадати про модуль звітності, цей інструмент прекрасно підходить для контролю як оптових, так і роздрібних продажів.